en så kallad rubrik

P U C K O !
hade skrivit ett inlägg men råka kryssa ner.. smart !
i alle fall sitter här gjorde klart läxan för någon timme sen
så nu har jag inge läxor eller så den här veckan känns faktist riktigt
skönt att ha det klart om jag får säga det själv.
prata med min mamma för en stund sen också hon fråga om jag ville
följa med till mormor i norge på lördag men jag tackade faktist nej ?
ni kanske tycker det är konstigt men jag är ju "halvnorsk" och är ju
där rätt så ofta i alle fall var väl ett tag sen sist men ändå.
tar väl tåget till henne någon annan gång istället !
men nu ska vi snart äta hoppas jag det luktar faktiskt riktigt gott
där nerifrån köket blir kycklig vet jag i alle fall grymt sugen
nu faktist kan inte vänta tills maten är klar ! låten som en
riktigt tjockis nu men det var hundmat i skolan idag och jag
är grymt hungrig så vad gör man jag äter i alle fall som inte vissa
bloggare påstår att dom inte gör.. men vet inte riktigt vad man ska tro !
dom ljuger ju om så mycket.. skit samma men blir kanske
en liten videoblogg senare när jag har ätit ohså !
men nu ska jag bara sitta här och lyssna på musik och vänta på att maten
ska bli klar puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0