hej, såklart min lossas pappa åkte iväg och köpte
kakor till mig fast jag inte ens är hos dom men det är
ju lite gulligt gjort kan man verkligen säga ett stort TACK !
har duschat och ätit sitter bara här och har allmänt tråkigt ska
gå in och kolla facebook nu sen ska jag väl inte göra så mycket mer
kolla tv och bara ta det lungt sen sova kommer ju aldrig upp
på morgonen längre så jävla trött och allt men konstigt nog kommer jag
bara upp när jag är hos mamma men inte hos pappa ? konstigt
och för er som ville veta när mitt alarm på mobilen ringde imorse då var
det inte den signalen jag brukar ha utan det va en dyng störande som lät
jätte högt och jag hitta inte mobilen ? min säng lampa funkar inte sen kom
jag på att den kanske hade rammlat innanför sängen och det hade den
så den låg där och skrek ut sin äckliga signal var nära på att döda telefonen ?
som alla mina saker så har min telefon också ett liv... den lever nog det bästa
livet ever jag bryr mig faktist sjukt mycket om den ..
och jag måste vara försiktig med den så den inte börjar gråta.. hihi
men nu ska jag fixa lite saker vi hörs nog senare
puss andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0