har inget vettigt att komma med just nu !

tja har inte så mycket att säga eftersom
jag inte har gjort ett piss idag.. hmm låter väl riktigt roligt.
nja inte direkt.. men så kan det ju vara faktist.
 man måste ju ha lite halv tråkigt ibland ? men imorgon blir
det inte lungt, haha nerjå men ska va med bästis imorogn efter
skolan riktigt nice kan jag ju lova få se vad vi hittar på
ska va med henne på fredag också, ska även kolla om jag kan
sova någon stans i helgen lite törtt att sova hemma kan jag tycka ibland
men det årdar sig säkert. ska nog sticka upp till mamma i helgen
ensväng också så kan jag gå runt där uppe och dunka musik och sjunga
och bara ta det lungt eftersom dom drar till norge i helgen yes.
men har inget vettigt att skriva så vi kanske hörs sen ..
hoppas på att pappa tar med sig kameran hem *host*
men en sak till skridskor suuuuger fattar inte hur emma kan åka
det frivilligt ? helt sjukt enligt mig.. men jaja alla tycker ju olika
puss ANDRINE


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0