hemma från stan !


nu sitter jag och denise här, vi dricker festis & äter choklad
vi har kommit hem från stan, jag fick med mig två armband hem
denise köpte lika dana, riktigt snygga måste jag säga.
senare vet jag inte vad vi hittar på, vi sitter nog här en stund sen ah
vet jag inte, denise kanske sover här inatt, men vi får se hur det
blir med det inte direkt bestämmt eller något sånt.
 i skolan idag hade vi historia hela dagen förutom en lektion då
hade vi geografi, haha soft vi slapp jobba något typ ?
vi satt bara och kolla på små film snuttar och lyssna när thomas berätta.
men nu får ni bilder på det jag köpte så hörs vi sen !
puss andrine



grr ser ni inte va söta dom är, säger inte vart vi köpte dom så
gott folk glöm inte att vi hade dom först ;)


ja, det märks faktist att det är fredag !



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0