hemma nu !

yes, skolan idag då vi snacka lite med kuratorn på våran skola
om typ skit snack vi satt i olika grupper ohså skit samma
sen efter lunch åkte vi skridskor till klockan 2 sen sluta vi.
då drog jag till farmor och farfar åt lite sen kolla på lite gammla
bilder och videosar sen skjussa dom hem mig så nu är jag hemma
filma lite när vi åkte skridskor idag, blev 3 stycken så här har !
och nej jag åkte inte utan hjälm hela tiden för man måste ju ha det med skolan
men när vi va ute innan alla kom så åkte jag iafl lite utan hjälm för jag
hatar verkligen hjälm men skit samma


inte direkt seriöst men sånt vi gillar !

YES JAG ÄR BÄST !


puusss ANDRINE



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0