jag orkar inte skolan idag igen


nu sitter jag här på mitt rum weba nyss lite med bästis hihi !
men jag vakna vid sex ungefär, för drygt en timme sen.
då gick jag upp börja fixa mig och nu är jag väl typ klar.
mitt hår vill verkligen inte bli som jag vill idag, ååh sjukt irriterande.
men jag ska faktist gå ner och ta en knäckemacka, och ett glas
oboy eller latte vi får se vi får se. sen ska jag till skolan.
vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men vi har ju matte
det är det värsta av allt i hela historien haha nej nu är jag lite konstig
men jaja så kan det va, men efterskolan ska jag va med Denisebästis.
vet inte riktigt vad vi hittar på, men sen ska jag hem äta&packa för jag
ska sova hos min älsklingsbästis idag, gud så mysigt vet inte riktigt
vad vi ska hitta på, men jag ska ju sova hos henne för dom andra åker
på begravning och jag orkar faktist inte sitta i bilen i flera timmar till norge
sen va på begravning där alla är ledsna sen umgås med dom sen sitta i bilen
flera timmar för att åka hem, inte min grej men hade gärna varit med på
begravningen men jag orkar faktist inte, så jag är hemma istl
det blir lika bra det, men nu ska jag springa ner och äta.
kanske kommer en videoblogg innan jag åker iväg till skolan
pussar & kramar aaaandrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0