nu blir det nog sängen för mig !

hejsan, sitter nu här och är hur trött som helst.
funderade nyss på att gå ner och ta mig något litet att äta ?
men nej tror inte det är någon idé orkar knappt hålla ögonen
öppna är verkligen hur trött som helst, ska nu bara borsta
tänderna sen krypa ner i sängen och försöka sova.
det är bara ett stort frågetecken i mitt huve, och det är hur
f*n jag ska orka upp imorgon.. jaja vi får allt se hur det går.
imorgon har vi ju thomas, vi har väl typ geografi på morgonen i think ?
sen efter lunch matte, sen bär det av mot karlberg för att ha språkval.
något av det tråkigaste som finns måste jag säga efter skolan ska
jag nog tillbringa min tid men Denise min underbara bästis, vi får allt se
vad vi hittar på för något, men nu ska jag faktist borsta tänderna sen
sova, vi hörs imorgon ni får sova så gott allihopa !



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0