nu hoppar jag i badet


nu ska jag faktist gå och göra årdning ett varmt skummbad, gud va härligt.
ska faktist bli riktigt skönt känner att det är det jah behöver just nu.
har ju hänt lite saker men ingeting jag vill ta här i bloggen
så ni får nöja er med att va lite nyfikna, men inte direkt något bra
är det ju kan jag säga, men jaja sen jag blogga förut har jag inte
gjort ett piss suttit vid datorn och ätit lite ris & beasås, åt dock inte så mycket
men jaja, nu ska jag faktist bada, ni kanske får några bilder sen om inte
så bloggar jag när jag har badat klart och allt, vi hörs
puss andrine


Kommentarer
Postat av: F E L L A N

sv; natasha beddingfield-wild horses:)

2010-01-12 @ 20:48:32
URL: http://endastfelicias.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0