precis kollat film !

hej, har precis kollat på en film med pappa & lisa.
vi kolla på Jalla Jalla eftersom den gick på tv 1000 !
men den är ju lite rolig faktist, haha tuurkar nejrå
men imorgo ska jag ju sova hos kristin, ska väl fixa mig sen
kanske dom kommer och hämntar mig så ska vi till stan köpa
godis och köpa godis, kolla lite på stan !
sen ska vi ta massa kort, och bara ha en mys kväll.
 ska bli så skönt att träffa henne igen, vi kan verkligen prata ut om
massa saker tillsammans, kommer så väl ihåg i sommras när vi
låg i friggeboden på min gård,vi skulle sova och vi låg verkligen
i timmar och bara pratade om allt riktigt underbart.
vi hörs snart puss Andrine



haha


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0