Rubrik var det ja ?



Nu har jag varit ute och handlat med mamma
& min större lillebror yes vi var först hos pappa och
hämnta mina läxor, sen åkte vi till kronhallen, jag tvinga mamma
att köra ner i parkeringshuset så jag kunde få åka hiss
haha lite smått crazy, sen där inne gick jag runt och va lite oseriös
jag kanske lägger upp den på bloggen har inte bestämmt mig än.
för jag filma inte direkt jag hållde för "kameran" så man hör bara mig
gå runt och säga massa saker haha men det kan ju också vara roligt ibland.
men jag köptre shampooooo & balsam, sen en tidining och typ lite saker
som jag kan ha med mig till skolan för jag äter typ inte maten.. bara ibland
så jag köpte typ drick yoghurt och sånt ni vet ? men nu ska jag väl
bara sitta här och ta det lungt kanske kolla lite smått på läxan ..
men vi får se, ska nog gå ner och kolla på tv snart också.
men vi hörs lite senare puss Andrine


HAHAHAHA ?


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0