sjukt sugen på mörkchoklad !

yes imorgon är det äntligen fredag känns hur skönt som helst.
dagarna bara flyger förbi ochom ca 17 dagar fyller jag
år också, jag fyller på alla hjärtans dag ? lite nice va ! haha
nej skoja lite med det sista där bara men ja imorgon
blir det umgås med bästis hela dagen blir väl riktigt mysigt & roligt
som vanligt. lördag tar jag och sover hemma hos kristin gud va
ja saknar henne, blir nog att ta massa bilder och så blir det nog bara
vara hemma och ha film-mys underbart söndag åker jag upp till mamma
yes så det blir nog bra känns som helgen kommer gå riktigt fort.
men det här blir nog mitt sista inlägg för idag ska gå ner och ta lite
mörkchoklad nu hade jag tänkt så underbart gott är det måste jag säga !
 sen ska jag väl kolla på tv och fixa mig sen blir det sängen
känner att jag är trött nu här när veckan snart är slut !?
yes men eftersom det här är mitt sista inlägg idag så säger jag
godnatt & sovgott så hörs vi imorgon  !
// Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0