Skridskor, I like!

hejsan, nu ska jag snart städa
och plugga! jätte kul? nej.
ikväll ska jag kolla på andra avenyn om
ni vill veta? yes, idag hade vi
typ inga lektioner, bara svenska! haha,
sen har vi åkt skridskor, eller ja.
typ hela klassen åkte pulka men jag kör
på skridskor! nice.
sen gick jag hem och kom hem typ tre fast vi slutade
på nobel tjugo över två och jag bor
as nära nobel, men haha, jag hade lite kul.
jag och alva hade fan snyggaste hjälmarna,
eftersom att man måste ha hjälm när man
åker skridskor i skolan och jag hittade ingen hemma
i morse eller jo en som passade men, det va sånt
här hockey galler på så NEJ!
den vill jag inte ha, istället fick jag en snygg
låne hjälm från skolan en cykel hjälm
med eld och det står karlskoga på!
snyggt! haha, men vi hörs om en timme eller något!
puss / Emmma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0