snö snö & mer snöööö !

hej, har precis kommit hem från skolan har även
varit hemma hos mamma hämntat lite kläder & träffat lillebror
 man kan ju verkligen säga att han saknar mig när jag är hos
pappa han är ju dock bara 2 år men sjukt skön kan jag lova grrr.
nerjrå måste även berätta att det snöar riktigt mycket här utanför..
jag som hade hoppats på att snöns skulle smälta och försvinna men nej
där hade jag fel kan jag ju lova.. tror snön kommer ligga kvar ganska
länge iår, men det är inget jag hoppas direkt men idag var det ju skola
hela förmiddagen fram till lunch hade vi pub-snack vi prata om massa typ
mens & bröst, sen kolla vi på en film om typ när folk berätta sen satt vi inne
på en sida och skulle skriva om massa saker, typ vilken som var den känsligaste
delen i underlivet haha och massa mer sånna där fråger hahahahaha'
sen kom ju mamma och hämnta mig hon hade köpt med vitamin well till mig
från sitt jobb så sitter och dricker det nu har inga bilder från dagen
men denise kanske skickar några sen då får ni några bilder
men nu ska jag bara sitta här ett tag och bara hare gött !
vi hörs puss Andrine


Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-27 @ 17:43:17
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0