Sorry..

hejsan, förlåt för jag inte har bloggat idag.
skolan först! jätte kul? nej.
idrotten fick ju den bästa välja lag? oj det är ju jag! *host*
haha, Bästa lagen jag gjorde lixom? dahh..
sen gick jag denise och ebba hem till ebba och sen gick vi till dansen.
sen efter dansen gick jag till alva, vi gjorde inte så himla mycket.
sen åkte vi till kronhallen och köpte fika tills imorn.
ska ha skridskor och sånt på elevensval ni vet.
inge kul! och sen ska jag gå till farmors affär för min faster ska typ stå i
kassan för farmor ska till karlstad om ni vill veta? så då är jag
snäll och är barnvakt och Sally! hihi, jag vet att jag är bättre än alla er!
och nu ska jag göra läxan som jag inte ens orkat kolla på.
och den ska va klar tills på onsdag? och man måste läsa
typ fyra sidor om vinterdjur? haha, aja
så ska nog ner och hämta den och så ska jag passa på att ta upp
matte läxan! och på engelska diagnosen fick jag 39,5/51
haha jag äger sönder på engelska! omg lixom jag är så hinla bra!
hahaha, men hejdå!
OXOX Emma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0