strul med blogg.se ?

hej, är lite smått irriterad nu är det bara jag som har
haft problem med blogg.se idag eller förut funka den
men nej sen funka det iinte typ dampade sönder jaja så kan det va.
men förut va det ju skolan sen gick vi till en smyckes affär
för mitt halsband hade gått sönder, puuh men skicka in det på lagning
yes, sen hem till mig med bästis vi satt och sjöng sen packa
jag och efter det gick vi hem till denise nu sitter vi här hemma hos henne
vi gör inte så mycket vi hittar väl på något snart, men jag sover här
inatt, sjukt mysigt ska det bli och ni får en videblogg på mig&bästis sen
visst är vi snälla, yes i know we are best !
men nu ska denise blogga så vi hörs senare puss Andrine


sådär stog det när jag försökte komma in på
blogg.se förut ? helt crazy.. hmm riktigt konstigt tycker jag !


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0