trött trött och lite mer trött


hör springade fötter och ett skrik som låter såhär
- heeerman, heeerman
såklart minasmåbröder som håller på, hade ju egentligen
bestämmt mig för att komma upp tidigt idag men lyckades jag ?
nej verkligen inte, åååh jag måste försöka ställa om dygnet snart.
skolan börjar ju trotsallt på tisdag, säger bara O-M-G
jag längtar ju inte direkt, men på ettsätt ska det bli skönt att
komma in i alla tider igen om ni förstår vad jag menar ?
för när man går i skolan har man ju alltid något att göra på dagarna.
och det känns ju mer som en vana att gå upp fixa sig gå till skolan
ja ni fattar nog vad jag pratar om eller ?
men jag borde nog gå ner och äta frukost, sen ska jag fixa mig.
skulle nog träffa emma ensväng idag också, jag tror jag även
ska försöka hinna sola har inte gjort det på ett tag.
det är ju inte bra att göra det för ofta, men nu vare ju ett tag sen
så jag känner mig ju sugen på det hihi !
men jaja nu ska jag väl gå och sätta på mig min mjukisdress
sen går jag ner och äter frukost, vi hörs efter det
puss Andrine


Kommentarer
Postat av: madde

söt blogg (a) <3

2010-01-07 @ 12:34:38
URL: http://maddiies.devote.se
Postat av: Miss C

Andrine: Tack!!! ;D

2010-01-07 @ 13:37:29
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0