yeah,säfsen med emma va bäst !

hejsan, sorry för dålig uppdatering idag.
men vi har ju varit i Säfsen hela dagen riktigt roligt.
börja med att jag gick upp halv 8 klädde på mig sen åt jag
lite sen kom emmas mamma och hämnta mig, sen hem till dom
och sen åkte vi till säfsen, jag hyrde skidor sen var det bara att åka.
vi skulle åka sitt liften först, och då tappa jag skidan så emma fick åka själv.
sen fick jag typ ta en annan och också åka själv, sen börja vi med att åka
en SVART brant backe ochjag har inte åkt på mer än ett år, så det
gick ju inte så bra, fick lite damp och skrek och alla som åkte sitt liften
kolla på oss, yes i know we are best. sen rammla vi av en lift, och typ fick gå upp och så
var det lössnö så vi rammla sen åkte vi i skogen med lite små gupp ohså
riktigt roligt faktist, sen åt vi ost macka och drack varm oboy sen vid 4 stängde det
då lämna vi tillbax mina skidor sen vid halv 5 eller något var vi på väg hem.
sen kom jag hem packa ihopp saker och böt om, och nu är jag nere hos pappa
ska vara här i 2 veckor, kommer vara sämre uppdatering när jag är här
men jag ska försöka blogga så mycket jag kan.
men snart ska jag äta och duscha sen blir det nog bara kolla på tven
sen sova, är riktigt trött, men emma lägger nog in lite bilder från dagen sen.
för hon har dom på sin mobil, men vi hörs senare eller imorgon
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0