1 mars 2010


sitter här och fixar mig vakna för en stund sen, och konstigt nog
är jag inte så trött idag ? hmm jag tycker det är konstigt, men bra
är det ju också ;) oh vet ni vad ? jag hör fåglar som sjunger utanför mitt
fönster,rätt så jobbigt men jag tänker att det är vår då ! men när jag kollar
ut så är det ju bara massa snö.. så jag får väl sitta här och lossas...
haha nejrå, men nu ska jag fortsätta fixa mig och sen ska jag ner och äta
sen packa ner spanska boken och lite mer sånt, sen åker jag iväg till skolan.
kanske bloggar någon mer gång innan jag åker iväg vi får se hur mycket tid
jag har, men ni får ha det så jätte bra puss Andrine :love:


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0