25 mars 2010

Godmorgon babes, sitter här på mitt golv och fixar mig !
orkar verkligen inte stå, så jag sitter haha busig jag är men igår
innan jag la mig kolla jag på andra avenyn och sen typ la jag mig
i sängen  och sen somna jag bara för jag var riktgit trött, och nu
ska jag snart gå ner och äta lite frukost fixa mig lite mer sen åka iväg
till skolan, hela klassen måste sköta sig idag när vi har vikarie för då
får vi sluta 20 minuter tidigare på fredag, åh härligt men vi får väl se
om vi klarar det vi brukar vara väldigt skrikiga och inte direkt sköta oss så
jätte bra men ändå tycker jag vi har blivit bättre men skit samma
ska fixa lite till nu och sen springa ner och äta vi hörs när jag
får tag i en dator puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0