åååh FYF*N för vädret

godmorgon, det är typ regning ute riktigt trist...
då blir det ju inte tygskorna som vanligt, men jaja sånt är livet
riktigt segt att det är fult väder men egentligen vad kan man tänka sig ?
vi bor lixom i sverige hallå då får man jä vänja sig med fult äckligt väder.
drar snart till skolan, efter skolan blir det nog stan med bästis annars drar
vi hem och sen upp till dansen i don't know efter dansen följer jag nog
med felicia hem men hinner inte skriva så mycket mer nu för jag är inte
klar buhu måste skynda mig lite, och idag är det ju tisdag den värsta dagen
i skolan, fast lite gött att vi har slöjd det är ju trevligt haha skojar med er men
jag måste hinna klart med min groda men nu måste jag kila
puss andrine


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: Tack tack! ;d



ha en bra dag!.

2010-03-23 @ 07:53:01
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0