aj min axel :(

tjenare, nu har jag precis ätit lite mumms !
nu sitter jag här dricker vitamin well och ska forstätta men läxan.
hur tråkigt som helst och kommer inte hinna lära mig allt tills imorgon
men jag  har ju nästan tränat varje dag så det är ju inte mitt fel.. nananana !
men jag har inte så jätte mycket mer att säga just nu faktist
förutom att jag har ont i min axel fråga mig inte varför för det är en lång
historia haha,eller väldigt kort och konstig, haha men ni kanske vill höra ?
ah, i skolan typ någon dag i veckan var det skulle jag och denise gå upp för
en trappa, så hänger det ju lixom lampor såhär, och en av dom sitter jätte långt
ner, så jag råka typ rammla in med axeln i den och det gjorde skit ont..
och jag har fortfarande mega ont, hahah det låter inte så bra va ? :(
nej för det är inte bra, haha nu vet ni det också. men ska plugga lite snart
igen så vi hörs senare, puss Andrine



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0