ANDRINE IS BACK WOOOHO

hej alla, jag förstår att ni har saknat mig och mina inlägg och nu
är jag tillbax woho, när jag och denise var i örebro köpte jag lite olika
saker typ nördbrillor,lack thights en tjock tröja & en väska yes allt jag köpte
var riktigt snyggt, och nu är det måndag skola skola skola riktigt tråkigt med
sånt är livet, och i söndags fick jag en ny dator av pappa&lisa tack.. det var
en hp, den är svart och riktigt snygg i lovet it och jag börja använda den idag för
vi har fixat så jag kan ha trådlöst på den och lite andra saker, hihi idag efter skolan
kom alva och mötte mig vi gick till mig och jag gjorde något kommer inte ihåg
vad sen gick vi hem till alva åt glass och sen låg vi i hennes säng men datorn och prata.
sen gick vi till stan köpte lite godis och kolla, sen gick vi till henne igen sen gick jag hem
och åt, sen åt hon och efter det kom hon till mig vi tog llite roliga bilder i webben
och nu gick hon precis. så nu sitter jag här lyssnar på musik och pratar med folk på
msn, och kollar på tv hihi jag ska faktist kolla facebook nu !
ni får ha det så jätte bra så hörs vi puss Andrine


den bjuder vi på ;)


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0