blablabla som vanligt ?

hejhej, nu ligger jag i sängen och har precis duschat
riktigt skönt var det,har inte bloggat så mycket idag i know men
har faktist försökt gjort läxan men inte gått så bra så jag blev väl lite
smått klar med den nu finns några få ord kvar jag måste veta vad
dom betyder, juste inte klar med provet än får ta och göra det imorgon.
tänkte träffa Hanna'i som jag inte träffat på 1000 år imorgon mysigt !
men nu ska jag faktist ta och stänga av datorn och smsa lite
jag måste typ göra det innan jag somnar, haha annars kan jag typ inte
sova,om jag inte är riktigt trött vill säga jag är på världens happy humör
just nu wohoo sånt gillar vi men det här börjar spåra ut och jag vet
inte vad jag ska skriva så jag säger hejdå & godnatt
Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0