en rubrik u know

hejsan :)
idag är jag på bättre humör så förlåt för igår.
haha, men nu ligger jag här i sängen och bloggar,
ska nog gå ner och äta lite snart äckel mat i skolan idag som vanligt.
men idag hade vi först pub grupp med tjejerna, sen typ rast
sen jobba vi med typ kroppen och typ hur en bebis komtill, sen kolla
vi på någon liten dokumäntar om unga föräldrar som typ skulle få barn
och va typ vid 16 eller något, sen rast jobba lite till om människan sen lunch
och efter det kolla vi bara på film och åt godis, några kolla på
bröllops fotografen fast det var typ bara 5 st självklart kolla jag på den
resten av klassen kolla på typ wan wilder eller något liknande, booring i think.
men sen sluta vi då gick jag hem och nu är jag är kom väl hem för typ 40 minuter sen.
men nu ska jag gå ner och äta lite så hörs vi om en stund !
puss Andrine :love:


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0