freeeedag

hej där, nu är jag hemma hos bästis !
vi har precis kommit hit, vi har varit på stan och man kan
ju säga att det hände en massa roliga saker, börja skratta för
**** blablabla hemligt så alla i hela affären hörde oss så när vi
kom ut ur provhytten fråga en som jobba där om vi hade kul där inne
hahah svaret blev ju självklart ja, haha minne för livet kan jag lova :D
men nu ska vi snart kolla på film och bara mysa köpte lite godis uppe på stan
hihi så blir att tjocka i sig det, dagens köp blev bara en cute bh !
har inte så jätte mycket mer att säga just nu förutom att det är fredag
woho otroligt härligt, kan inte ta en bild på bh;n nu men ni får en bild när jag
kommer hem, jaja nu ska jag ta lite cola av denise för jag är sugen på det
vi hörs lite senare puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0