hemma från g-vik

hejsan ;)
nu är jag hemma från en underbar "dag" i gustavsvik med
sötnosen emma, vi hade det riktigt roligt. haha jaja vet inte riktigt
hur jag ska förklara allt för det går typ inte att skriva, det var galet och
waw va roligt vi hade, huhu men nu är jag hemma och har precis
ätit pizza, så nu kollar jag på tv och inte gör så jätte mycet bara tar det lungt.
ska nog inte göra så mycket mer idag, blir nog bara film och mys.
men vi hörs kanske lite senare, och förlåt för jag har bloggat så lite den här
veckan, men har inte haft varken ork eller lust. men tror det blir som vanligt
igen nästa vecka så ni får stå ut... förlåt :( mem vi hörs sen
puss Andrine :love:


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0