hey boy, gets your rock off, move boy before we put the clock on.

hej, nu typ sover jag..
idag var jag i skolan som vanligt alltså.
och alva är ju inte i skolan och ebba va en sån
här matvärd eller vad man ska säga. när man hjälper
till i matsalen och skit, aja. sen efter skolan så hmm...
klippte jag mig. fast bara topparna så det syns inte typ.
i april ska jag färga också typ ;)
hehe, sen åt vi kyckling pommes och fetaost sallad.
mumms. imorgon är det fredag och vi slutar tio i ett. woho!
och nästa fredag slutar vi tjugo i tolv? hehe.
och haha, dom i klassen skrämde livet ur mig! dom berättade en
massa läskiga saker. och är det bara jag som är förbannad på det här jäkla
vädret? det snöade i förrgår och typ inatt tror jag. och från vårat altan tak
rasar det ner massor av snö så hela huset skakar.
hoppas poolen inte går sönder bara. skulle inte va kul! vi vill ju
ha en pool i sommar. men nu ska jag föröka sova så vi hörs imorgon!
EMMA


först ska jag ju läsa lite
innan jag somnar ;)

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0