i don't like it

hej alla underbara bloggläsare !
idag är jag inte så happy kan jag lova er, det regnar
förfan ute eller kanske inte så mycket just nu men det har ju typ
gjort det hela dagen ååh jag hatar det verkligen så mitt hår
är krullit och i en bulle just nu. Ni vet innan dansen skulle ja vara
med denise if you remember ? och ah det var jag ju men skulle gå
till dannsen och efter det vara med söt felicia men det blev det inge av
orkade verkligen inte gå till dansen så jag var med denise en sväng
på stan kolla lite träffa lite gulligt folk och ah ni vet det vanliga !
hitta även en enormt söt tröja säger inte vart men köper nog den
imorgon eller något annan dag vi får se, ska snart plocka lite
i rummet och dricka upp min cola  haha egentligen tycker jag inte om
det så mycket påminner mig om när man är magsjuk blää inte
alls mysigt, men slänger in en bild på mig och bästis sen !
ska även nu leta reda på USB sladd till mobilen så jag kan ta
och lägga upp videosarna på youtube, men vi hörs lite senare
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0