I Want To Know What Love Is

skolan är suuuuuuuuuuuug!
i hate it! jag och alva har fan
kul, hahahhaa. hon försökte lära mig en
sån här kata eller vad det heter? något karate mojs..
men det gick alla fall skit bra! haha, fast ne.. :(
ja ska filma det när hon kommer gem från hovfjället.
hon åkte dit idag och ska åka skidor, jag kommer inte få träffa
henne förns på måndag! tur att ebbilutt finns då! nu ska jag snart
kolla på andra avenyn, sen läsa.
twillight bökerna är bäst. filmerna är ju super bra och bökerna är
dubbelt så bra tycker jag! fast jag är bara i andra boken, haha.
och jag längtar tills 4:an kommer på film för då blir ju bella vampyr.
uhuhuhu, hörs sen EMMA



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0