JAG ÄR TRÖTT :(

godmorgon godmorgon :)
sitter här i köket och äter lite frukost blev klar för en stund sen.
dagens outfit är ju mjukisbyxer, sen en vit tröja för jag har ju dans
ungefär direkt efter skolan jag orkar iallefall inte gå hem imellen.
så jag brukar ju va på stan och lite sånt med sötanna.
kanske träffar henne idag innan dansen vi får se annars hittar jag
nog på något annat, förästen la jag undan en sak på stan igår som jag
tror jag ska köpa idag vi får se hur det blie med det.
men nu ska jag äta upp sen borsta tänderna göra mig klar och åka till
skola, så vi hörs lite senare idag ni får ha en underbar tisdag
så hörs vi puss Andrine :love:


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0