Jag är typ pigg..

Godmorgon, nu är jag precis klar dock har
jag inte fixat mig så mycket idag men jag orkade faktist inte
blev bara en tråkig outfit idag med ljusa jeans
vitt linne & svart kofta och ringar i öronen japp japp sen
sätter jag på mig skinnjackan och vet inte riktgit vilka
skor det blir idag esr ju ut och va ganska blött ute :(
men vi åker väl vid halv för jag måste hinna åka förbi pappa
och hämta en sak till skolan men det är rätt softa dagar på
måndagar,först "gympa" sen är det väl historia med thomas och
vi brukar bra få sitta och lyssna rätt tråkigt men det funkar väl
sitter  ju mitt i mot denise nu woho det är ju bra !
men nu hinner jag inte skriva så mycket mer för jag ska gå och
borsta tänderna fixa lite små saker sen åker jag, vet inte
när vi hörs igen kanske mobilbloggar lite senare om det funkar
annars hörs vi senare i eftermidddag/kväl
men ni får ha en underbar måndag puss ANDRINE


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0