jäkla bra film !

haha, fail jag råka radera allt jag skrev :(
jaja har precis kollat en sjukt bra film som var typ
lite sorlig/läskig/äcklig men grymt jäkla bra woho sånt
gillar vi kan, fast kommer inte ihåg vad den heter just nu men
så kan det ju vara ibland, senare blir det väl bara
film och sitta vid datorn ska faktist försöka komma i säng tidigt
idag annars kommer jag ligga och sova halva dagen och
var sjukt sur imorgon och det är ju inte så himmla roligt !!
men jag har inte så mycket mer att säga just nu ska gå ner
och kolla vem som vinner let's dace eller vad det heter sjuktr
tråkigt men tror pappa & lisa kollar på det så.. men vi hörs
lite senare ni får ha det så bra puss Andrine


Kommentarer
Postat av: klarree

aadå, har lagt till på msn nu:)

vad?

kram

2010-03-26 @ 22:38:50
URL: http://klaraesr.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0