måndag morgon !


det är måndag, buhuhu :( men konstigt nog är humöret på topp !
sitter här och äter min toast som jag gjorde nyss, och till det dricker
jag ett glas apelsin juice, woho snart är det varma vattnet klart också då
ska jag ta och göra mig en latte. och det är ju måndag idag !!!
och det betyder ny vecka.. och idag börjar jag blogga som vanligt igen
eftersom jag har varit så dålig den här veckan blir det mer nu.
visst är det bra :D men sen blir det ju skolan vet inte riktigt vad jag ska hitta på sen
kanske skulle åka och kolla skor med mamma, annars blir det bara
plugg plugg plugg till so provet vi ska ha på torsdag längtar inte direkt.
men vi får se hur det går, men nu är vattnet klar, och ah vi kanske hörs i skolan
om jag sitter vid en datorn, annars hör vi när jag kommer hem !
ni får ha en underbar måndag, puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0