när jag blir stor ska jag bli bäst

hej, nu är jag skit trött och har ont i halsen typ.
inge bra! gårdagen va sjukt kul! bara att ett
lampskydd typ ramla ner i alvas huvud.. inge bra.
 sen så körde vi kurra gömma i skolan.
jag ägde alla! sen typ gjorde vi en
massa sen gick vi ut och sen in igen.
sen kolla vi på film! sen somnade dom
flesta typ vid ett men jag kunde inte somna
så jag somnade typ 2 halv 3 eller något.
sen på morgonen babla alla typ vid 6.40 så
jag fick cpe på dom! haha. sen så åt vi frukost
på solbringen. sen packa vi allt och sen så åt vi mat
och sen så slutade vi typ halv tolv :)
sen åkte jag hem till mormor och morfar och jag fick en
cykel av dom, tack! hihi
nu ska jag kolla på picture this och sen så ska jag
sova, kanske hörs senare! annars blire Godnatt
för min del! / emma

'



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0