seg söndag


önska jag kunde säga att solensken ute och det var fint väder men nää
det snöar ju faktist, ååh blir så jävla sur vill ju ha VÅR nu !!
blogga ju inte så mycket igår kväll så jag berättar lite nu istället

ah, först på dan vet ni ju lite vad jag gjorde, sen kom det ju folk hit och vi hade
ganska roligt, vi satt vid datorn och typ webba med lite folk och ah vid
halv åtta kanske vi drog ut, gick te badhuset och hämta någons syrra,
sen till willys köpte godis och lite sånt, sen gick vi hem och vi var väl hemma vid
 nio då gjorde vi inte så jätte mycket sattvi datorn käka godis, sen böt vi
om och gick ut och bada tunna, riktigt gött jag bada inte alls
länge för jag börja må lite illa :( inte kul så jag drog in
och duscha sen drog väl alla hem typ halv tolv eller något vet faktist inte,
då la jag mig i sängne och prata med lite folk
och så sen stängde jag av datorn och sov, hihi och nu ligger jag
 här i sängen har precis varit nere och ätit lite frukost, ska nog ta och
 duscha snat sen blir det väl fixa mig ! blir nog en riktig seg söndag idag.
 Men ska nog iallefall träffa bästis en stund sen.
men vi hörs lite senare puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0