toarulle toarulle toaruuuuuulle

hellu babes!
göttmos med lov på fredag! tänkte ta mig en
tur in till örebru någon dag på lovet! joina? :) skolan
 va väl helt ok. tråkig som vanlig men vi
hade typ matte sv eng och skit ni vet! orkar inte
 bry mig just nu! sen drog jag till danse noch dansa
 loss! haha, sen gick jag hem i det fina vädret.
gud är snäll idag! schyst kille. nu tänkte jag kolla runt
efter lite kläder  som jag ska beställa! sjukt shopping sugen blev
jag idag. men det jobbiga är att det tar så jekla lång tid för vissa affärersom
tillexempel  H&M! det tar ju typ en/två och kanske tillochmed tre månader
fan! hehe, men nu ska jag kolla kläder så vi hörs sen! / EMMA

Shan "The Man" Atci – Toarulle

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0