USA världens bästa land!





USA USA USA!
det är förfan världens bästa land!
dom har allt där. sjukt sugen på att åka
tid nu! :( någon som hänger på? vill
värkligen bort från det här vädret, elller a idag
va det ju fint! men det är så slaskigt. men dit jag
hälst vill heter ju USA! har bara varit där tre gånger
eller det kanske inte är så bara och bara, men ändå.
vi har ju typ halv släkt där eller vad man ska kalla det.
så snart åker jag dit! hehe.

1a bilden är en bild på disneyland som ligger i LA. fast bara två av alla
12567645 karussellerna! jag har faktiskt åkt båda ^^

2a bilden är på boston. en underbar stad!

3e bilden är på Los Angeles! den underbara staden.
I LOVE IT!

4e bilden är på den bästa staden New York!
det finns skit kul saker! haha.

JAG VILL TILL USA NU SOM NI KANSKE FATTAT?
jag har varit i alla dom städerna jag la upp bild på
och en massa fler städer såklart!
/ EMMA


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0