cepe bilder !

hej nu har jag kommit in !
 var ju ute med min hund hihi han är ju lite gullig
skolan idag var faktist riktigt soft, först språkval sen kom
lisa och hämta mig och så hände det lite röriga saker blablabla
förlåt peppe, sen när vi var i skolan hade vi matte,rast och sen sjöng
vi några låtar sen hade tjejerna pub samtal mellan 10.30-11.30 så då
var det ju bara att gå och äta äcklig pyttipanna åt typ bara lite för det
var vidrigt men sen till skolan skrev in veckan i loggboken fick läxorna
och sen böt vi platser så nu har sitter jag med älskade denise fanny&ellen
bra platser faktist :) och sen gick jag med denise hem för hon skulle till
alva och vi bor  ju "nästan" grannar kan man ju säga sjukt nära iallefall
typ bara över vägen kan man ju säga men skit samma nu sitter jag
här kollar tv och dricker päron dryck riktgit trevligt ska snart hoppa
in i duschen och fräscha till mig lite men vi hörs om ett tag
puss Andrine



slarvig bild, tröjan sitter jätte konstigt och ah mitt
hår är krulligt men ungefär såhär ser tröjan ut som jag köpte
igår ritkigt cute tänkte köpa i lite rosa aktig först men den
fanns inte i min storlek så blir nog köpa den när det kommer i fler
storlekar hihi nu ska jag äta lite puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

På första bilden ser du ut som Kissie. :D

2010-03-27 @ 09:01:17
Postat av: Anonym

2010-03-28 @ 15:17:22
Postat av: Anonym

ingen bryr sig om du har krulligt eller rakt hår lilla gumman ;)

2010-03-28 @ 15:17:49

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0