vart ska man ta vägen om allt är åt skogen?

wollie bollie, nu kollar jag på svenska
hollywoodfruar, maria montazami är ju
min favorit såklart ;) imorgon är det suuuuck
skolan... men har ingen dans imorgon så jag vette
fan vad jag hittar på? efter hollywoodfruarna ska jag kolla
klart på kenny starfighter-begins, hahahahhahahaah. den är bäst!
jag och denise kollade lite på stardust eller vad den hette?
lite konstig film men annars var den ju okej, inte direkt den
bästa! och jag håller på att ladda ner the oc men den är ju helt seg och tar typ
123441441241242 år, ifall ni vill veta. jag har inget mer att säga nu. lite booriiing.
men jag säger väl godnatt så hörs vi imorgon! / EMMA
dagens snygging?

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0