waaw emma & andrine

hallå där era suckers ! ;)
nej nu ska vi va snälla, så hejhej nu halv ligger jag på emmas
golv, skolan förut riktigt tråkigt måste jag säga.. aja
efter skolan drog jag och emma till stan vi köpte en stor loka
på willys den smakar päron och päron är gott haha okej seriöst
nu men jag är hungrig så vi ska nog gå ner och äta lite
sen ska vi nog fixa en header eller något annat kul vi får se
men vi hörs lite senare, och det kommer nog lite roliga bilder sen
pussar från bruuunablondiner !

Kommentarer
Postat av: Julia<3

Heejj:) Vill du vara med och tävla om veckans blogg? isf är det bara att anmäla deejj i min blogg, du har fram tills ikväll 23.59 på deejj!

P&K<3

2010-03-11 @ 16:27:24
URL: http://uaremine.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0