woooohoo !


sitter här i köket och dricker ett glas apelsin juice, ska nog ta
en banan också så jag inte hungrar ihjäl här på förmiddan !
men idag ska jag ha sy slöjd och lite sånt, ska försöka bli klar med min
söta groda, woho den är så cute kan jag lova er :D och ah förlåt
för jag inte blogga något mer igår, men låg och kolla lite på något sen
typ somna jag för jag var så trött, eller ah skit samma jag orkade iallefall inte
börja blogga, men det gör inget hoppas jag blev dock inte så mycket inlägg från
mig igår som jag lova, men ni vet att jag plugga och lite sånt ..
har inte så jätte mycket mer att säga nu.. förutom att jag ska ta den där jäklans
bananen nu, haha har ni lagt märke till att jag gillar att skriva/säga woho !?
haha det är kul dä, men efterskolan kanske jag och denise ska leta prao plats
sen blir det att dra till dansen, och efter det ska jag och mamma åka och kolla
på skor, sen hem plugga äta duscha och ni vet ... blablabla men vi hörs när
jag kommer hem senare i eftermiddag ni får ha en helt underbar dag så
hörs vi sen puss Andrine




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jag undrar om du har något syskon och på vilken skola han/hon går...



/ Anonym

2010-03-09 @ 18:40:09

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0