Andrine är frisk igen ??

godmorgon, förlåt för hemskt dålig uppdatering från min del igår.
men jag var sjuk, jag spydde två gånger igår natt, och ah !
jag mådde verkligen inge bra, jagh åt inget på hela dagen sov bort
mesta delen av dagen, och jag var allmänt borta, jag kunde knappt gå
och jag hade hur ont som helst i kroppen och ja, men idag känner jag mig
bättre, och jag hoppas att jag är frisk nu, absolut inge roligt att vara sjuk.
men igår kom även min mormor från norge hit, lite roltigt sådär va ett tag
sen jag träffa henne, eftersom vi bor så långt ifrån varandra, men hon
är här rätt så ofta endå känns det som, och idag är det premiär på
julsagan som min lossaspappa är huverollen i , så om jag orkar så ska
jag följa med resten av familjen och kolla på den, men nu ska jag
fixa lite här på datorn

men förästen, ni vet dom här svenska vitamin dryckerna ?
vitamin well eller något liknande, visst är dom goda, det tycker jag
min mamma säljer dom på sitt jobb, och det var ju egentligen rätt
så länge sen dom kom. som kanske inte alla vet ?
men jag vet ju det, hihi men jag tycker faktist dom är riktigt goda !
det var det ända jag åt/drack igår, 1 vitam well yäyä





Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0