AJAJAJAJ

hej.
nu sitter jag här hemma och
är sur? aa, jag bara är det. har
varit det hela dagen! vet inte varför
men aja. förut va vi och åt på negernäs.
inte direkt världens bästa mat men. det
var riktigt tråkigt där! så tråkigt att min bror och
en till somnade i soffan? jag typ halvsov vid borde
och sånt. hehe, sen så skulle mammas kompis barn
springa upp för en brant backe och sen springa ner igen
haha. sen åkte vi hem och gjorde typ inget. mammi och pappi
är någon stans så jag och mina konstiga bröder är hemma
själva. imorgon ska vi till farmor och äta där är det mycket bättre
mat! och så får jag träffa sally rally! min lilla kusin. hon är bara
hmm.. ett halv år! och sötast/snällast i världen.lite tjock och gosig också.
mitt huvud spricker snart för jag har jätte ont i huvudet :( så nu måste
jag görna något annat jag kan inte se något snart. så vi hörs sen / EMMA

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0