i love shopping !

hej gullungar !
nu har jag precis kommit hem från örebro.
skolan idag gick jävligt snabbt men det var
faktist en helt okej dag, efter skolan drog jag
och denise upp till stan, hitta avslutnings klänning jag
ska köpa antagligen imorgon, sen drog vi hem till
henne och käka en halv melon var, gulligt va ?
men det var ju gott, sen skulle vi fixa en sak då ringde
pappa och fråga om vi ville med till örebro självklart ville
vi det, så då drog vi ner till mig sen till örebro
köpte skor baseboll jacka, örhängen shampoo&balsam
det var nog allt, sen hitta jag ett par till skor som jag nog
ska köpa till avslutningen, sen åt vi även taco buffé
på marieberg mysigt, ah sen åket vi hem var väl
hemme vid nio någon gång, nu ska jag hoppa in i
duschen, sen blir det väl tv elller något, måste hitta
ett par thights som är borta seriöst, jag hittar dom inte?
jaja vi hörs efter jag har duschat och massa



örhängen ginatricot 19:- billigt skit

tygskor stadium outlet 100:-

rosa&grå basboll jacka ginatricot 249:-


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0