seeeeeeeeg

ojojoj, kom precis in från promenaden, vi var
ju ute och gick i några timmar,hur skönt som helst
vi hade ju mycket och prata om lixom, först gick vi till
karlberg, sen förbi rävåsen genom sandviken upp vid
bråten ner till sjön,haha nej nu skojar jag allt lite med
er, hihi busig jag är idag haha efter jag hade gått kom jag
typ hem efter en timme, då lata jag mig lite sen
åt jag mat sjut gott var det kan jag lova, nu har jag precis
duschat och ligger i sängen och funderar lite på vad
jag ska ha på mig, så lyssnar jag på skön musik !
och jag har sjukt ont i armen, fyfan hatart, men nu ska
jag nog snart sova, är sjukt trött nu förtiden, fast
jag ligger ju och smsar skit länge innan jag somnar
men ändå, har inge mer att säga så vi hörs väl imorgon
då är det ju FREEEEDAAAAAG jag älskar fyfan va skönt
med helg måste jag säga, men jaja sov så gott
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0