BIG LOVE

hej, förut hämnta peter upp mig vi åkte och fixa lite
sen hämnta vi upp min bror som är hos pappa vi åkte till mammas
jobb och prata lite med henne och självklart köpte jag med mig lite
godsaker hem, vitamin well, bonaqua & godmorgons apelsin jucie big love.
sen nu är jag hemma ska träna på glosorna sen ska jag äta lite också.
sen blir det bara att ta det lungt och kolla lite saker inför imorgon.
torsdag betyder gympa, åååh så tråkigt, får väl leta fram en liten
gympa outfit sen, hihi men vet ni vad, har ju inte så mycket mer att säga
eller jo ? jag fick ju en födelsedags present av felicia förut, men har inte velat
öppna den ska försöka vänta tills på söndag då jag fyller år, lite fuskigt att
öppna den såhär 4 dagar innan, men vi får väl se hur länge jag håller mig
innan jag öppnar den hihi, vi hörs faktist sen puss Andrine




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0