emma is back.

hejsan, nu är jag hemma igen.
jag har nyss duschat också efter
ett jobbig träning.. aja, vi åkte och
fika hos farmor och farfar också.
sen har vi handlat lite på kronhallen och
sånt? ja ni vet ;)  nu har vi pratat lite med mammas
kusin också (för det är hos henne vi ska bo
när vi är i göteborg) nu ska jag snart ner och
äta, sen ska jag kolla på blåsningen om det fortfarande
går på tv? hmmm... vi får se! och nyss va alva och
hämtade mammas skidor eftersom hon lånar dom för hon
har inga egna =( vi ska ju till säfsen på tisdag! yeah.
sen ska jag nog åka till storstenshöjden till veckan också.
dom har ju öppnat båda delarna nu, eller vad man säger?
aja, vi ses sen. hejdå / emma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0