vart är Andrine ?


ni kanske undrar varför jag inte har bloggat så mycket idag ?
men jag var ju hemma från skolan fixade lite, sen ringde en tjej
och vi pratade rätt länge faktist och det var rätt skönt, men sen slängde
jag ihopp massa saker, åkte och ladda på mitt busskort, sen åkte jag och hon
till örebro, vi hade riktigt roligt i bussen, satt en liten emo gubbe framför oss
och vi slängde gardinen på han, sen skulle vi dra tillbax den, men då satt den
fast, haha sen kom vi in till örebro hitta super söta skor köper kanske dom någon
annan dag, men jag fick i alle fall med mig lite därifrån, köpte 2 par örhängen
ett halsband & ett par super söta små strumpor som var hur mjuka som helst.
det kommer bild på det när jag kommer hem imorgon. men nu har sitter vi hemma
hos henne har precis ätit tacos nu ska vi väl inte göra så mycket.
blir nog kolla tven & äta godis, min mobil har dött och det finns ingen sony ericson laddare
hemma hos dom, lite synd med så kan det vara.
men har inte så mycket mer att skriva, kommer inte blogga något mer idag.
så vi hörs imorgon när jag kommer hem. sakna mig inte för mycket
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0