2 riktigt fina tjejer !





ååh den här kvinnan med hur fin röst som helst, ni vet mariah carey
som sjunger, " i wanna know what love is " hon har ju tydligen
opererat sig eller något, jag vet ärligt inte om hon har det men det stog
att hon fick en helt ny kropp ? jo det kan man ju kanske se hon är ju
mycket smalare, men läste lite, det stog något om att hon har gått ner mycket
själv, men fick hjälp på traven, jag vet inte men jag tycker faktist hon
är rktigt söt den här tjejen. Men det med hennes kropp tror jag va ett tag sen
men jaja jag vet ju engeltigen inte så mycket hihi !



här har vi ju rihanna själv, hon har ju tydligen någon gång i tiden
opererat både nästa & bröst, jag själv ser inte så mycket skillnad
på näsorna, men jo börsten ser man lite skillnad på, men tycker
hon ändå är fin trots oprerationerna, men att inte dom är nöjda med sig
själva egentligen ? det kostar ju väldigt mycket pengar att
förstora brösten osv. men jag tycker iafl båda tjejerna va fina innan
och efter, eller vad säger ni ?


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0