i love my bästis

hej bloggen, gissa vart jag är ?
hihi jag är hemma, fast i mitt andra hem och det är
faktiskt hemma hos denise om ni inte redan har förstått det.
blir nog att sova här inatt men vet inte riktigt än, så vi får se.
skolan idag, vi hade våran saknade Johanna som vikarie.
jag och Denise var så lugna och bara satt där nere hela dagen
och jobbade, sen 13.20 slutade vi, då fick jag gå in i Annika Weman Karlssons rum.
ah en special lärare på våran skola bara för jag sa med lite högre röst
vad sa du till  henne ? hahah lite sjukt men jaja.
men nu ska jag ringa mamma & denise ska blogga.
så vi hörs senare ni får ha det så bra puss Andrine



oj en bild sen nyår, har aldrig sätt den ?
men här får ni, gud så snäll jag är.



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0